×

Регистрация

Войти

Требуется ввести Имя!
Требуется ввести Фамилию!
Имя не является действительным!
Фамилия не является действительной!
Введите правильный электронный адрес Например (moto@domain.com) !
Требуется ввести Электронный адрес!
Электронный адрес уже зарегистрирован!
Требуется ввести Пароль!
Введите правильный пароль!
Введите 6 или более символов!
Введите 16 или меньше символов!
Подтверждение пароля не совпадает!
Требуется принять условия и правила!
E-mail или пароль неправильный!

Повернення товарів

Права споживача за придбанні товару належної якості

Відповідно до ст. 9 Закону споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо продавець не оголосив довший термін. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає в продажу, споживач має право або придбати інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір і одержати назад гроші за вартістю поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний за надходженні його у продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

Таким чином, обміняти непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний, можна, якщо:

  • з моменту придбання пройшло не більше 14 днів;
  • товар не використовувався;
  • збережені товарний вигляд товару, його споживчі властивості, пломби, ярлики тощо;
  • зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом із товаром;
  • товар не входить у перелік тих, що не підлягають обміну.

Повернути товар належної якості і забрати гроші можна, якщо дотримані всі вищезгадані умови, і аналогічного товару, необхідного покупцеві, немає у продажу.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадять, зважаючи на вартість товару на час його придбання. Гроші, сплачені за товар, повертають споживачеві в день розірвання договору, а за неможливості повернути гроші в день розірвання договору — в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше семи днів.

На замітку любителям час від часу брати в магазинах товар напрокат і потім повертати його назад, мовляв, не підійшов: зазвичай, якщо річ має товарний вигляд, магазин без проблем візьме її назад, але якщо продавець засумнівається і проведе експертизу, яка покаже, що товар використовували, горе-махінатору законно відмовлять в обміні або поверненні товару.